Ore de curs interactive

Un studiu de caz de excepție, Dimensiunea religioasă a existenței, în care elevii de la XI C și-au demonstrat potențialul creativ, talentul organizatoric și setea de cunoaștere.
prof. Blanca Modoranu – 29 octombrie 2019

 

 

 

Trei ore au prezentat elevii de la clasa a XI-a C al treilea studiu de caz „Formarea constiinței istorice”. Trei cuvinte ar putea sa definească activitatea: talent, muncă, ambiție.
prof. Blanca Modoranu – 29 octombrie 2019

 

De ce să caracterizăm un personaj când putem să ne caracterizăm pe noi? Elevii clasei a IX-a D au făcut la ora de limba și literatura română un exercițiu simplu, dar plăcut: Dacă aș fi o floare/copac…aș fi…pentru că…
prof. Blanca Modoranu – 29 octombrie 2019

Elevii clasei a IX-a F au realizat lucrarea practică “Observații microscopice asupra celulei vegetale” în cadrul orei de biologie, alături de d-na prof. Domunti Loredana, îmbinând partea teoretică cu partea practică, fiind plăcut surprinși de propriile lor preparate.
28 octombrie 2019

La ora de religie catolică, clasele V-VII au învățat prin joc, imaginație și creativitate că împreună suntem o forță, legați unii de alții, că suntem diferiți, dar împreună. Mijlocul nostru este valoros pentru că este Inima care are multe nume: Iubire, Dumnezeu, Natură, Viață.

25 octombrie 2019

Nuvela istorică a fost un bun prilej pentru elevii de la clasa a X-a C de a descoperi raportul realitate-ficțiune și diferitele particularități naratologice ale fiecărui capitol.
prof Carmen Antohe – 25 octombrie 2019

Formarea conștiinței istorice – o nouă provocare pentru elevii clasei a XI-a A în cadrul studiului de caz pe această temă.
prof. Carmen Antohe – 23 octombrie 2019

Vocația pentru joc desăvârșește condiția omului de făuritor și înțelept, probându-i imaginația și spiritul creator. În acest univers ludic au intrat și elevii clasei a IX-a A (prof. Carmen Antohe), demonstrându-și creativitatea și abilitățile artistice.

23 octombrie 2019

“Suntem obișnuiți ca elevii să stea pasivi în bancă și să asculte informații, teorii, clasificări, recomandări. Dacă într-o zi ei primesc „puterea” de a produce, de a descoperi ei înșiși informații, teorii, pe care să le împărtășească colegilor, învățarea devine dinamică, utilă și mult mai eficientă. Elevii clasei a X-a A au făcut acest lucru, descoperind singuri semnificația simbolurilor din basmul „Povestea lui Harap-Alb”, de Ion Creangă. Cu bucurie. Cu entuziasm. Cu implicarea fiecăruia. Nimeni nu a stat plictisit, așteptând să sune de ieșire. Ba chiar au lucrat și în pauze. Rezultatele au fost spectaculoase, nu doar vizual, ci și în esență. La final, s-a creat o poveste care transcende lumea ficțională și acordă un sens banalităților cotidiene. Experimentul merită repetat, doar schimbăm ambalajul (adică textul și contextul).”
Prof. Blanca Modoranu

Latinitate sau dacism? La această întrebare au încercat un răspuns inedit elevii clasei a XI-a A, în cadrul studiului de caz cu această temă.
prof. Carmen Antohe

8 octombrie 2019

Ne bucurăm de ultimele momente de vară
3 octombrie 2019
prof. Carmen Bran și prof. Carmen Antohe

Sociologia e mult mai plăcută atunci când e învățată prin proiecte! Instituțiile statului au fost prezentate de elevii clasei a XI-a E, prof. Tania Apostu, într-un mod cât mai creativ.

14 martie 2019

   

  

 

 

Romanul “Baltagul” de M. Sadoveanu prezentat într-un mod original de elevii clasei a IX-a C

12 martie – prof. Carmen Antohe

  

 

     

Elevii clasei a X-a C au făcut/pregătit/prezentat procesul literar al lui Ion Pop al Glanetașului. Procesul literar este o defragmentare și o reconstrucție a personajelor care are darul/harul de a fixa nume/relații/situații, dar și (mai ales) de a crea o frumoasă și puternică amintire din anii de liceu. Clasa a X-a C – o clasă inimoasă/pofticioasă (de creație și cultură) /dezinvoltă /acuzatoare /liniștitoare /împăciuitoare /cu argumente în buzunar.

7 martie 2019 – prof. Blanca Modoranu

Proces literar – “Ion”, Liviu Rebreanu – clasa a X-a A – verdict: Ion Pop al Glanetașului – NEVINOVAT!

11 martie 2019 – prof. Carmen Antohe

   

 

Elevii clasei a X-a A au primit provocarea de a crea un poem în limba franceză plecând de la un titlu și de la câteva verbe la infinitiv, pe care trebuiau sa le folosească la acest mod. Şi-au demonstrat talentul prin poeme reușite și diferite. Felicitări! Doamna dirigintă sigur e mândră de voi!

ianuarie 2019

prof. Adina Rugină

   

      

Poezia avangardistă a clasei a XII-a A – “spre maturitatea fericită cu viteză”

ianuarie 2019

prof. Carmen Antohe


Nuvela psihologică devine mai atractivă dacă ne lăsăm atrași în relația dintre Ghiță și Lică, cât mai creativ cu putință – aplicație a teoriei inteligențelor multiple la clasa a X-a A

ianuarie 2019

prof. Carmen Antohe

 

 

  

  

Evaluare prin proiect: clasa a IX-a A, tema “Les fêtes en France” (Sărbătorile în Franța), Prof. Adina Rugină. Felicitări elevilor, care au realizat şi prezentat proiecte minunate!

ianuarie 2018

Dacă tot suntem la tema jocului la limba română, era timpul să punem în practică și ceva…joacă. Elevii clasei a IX-a A au demonstrat că pot transmite un mesaj fără a apela la un cod lingvistic și că, uneori, mai plină de semnificații poate fi o astfel de comunicare. Cine ar mai putea mima cuvinte ca paladiu, comunism, turbină, cromozom și să se facă și înțeles de colegii din echipa sa?

prof. Blanca Modoranu

31 octombrie 2018

Limbajul semnelor din perspectiva acțională, adică transpunerea conținutului unui text în viața reală, cu utilitate concretă. Clasa a XI D, ora de franceză – succes garantat, poate și din nevoia de înțelegere și acceptare a celuilalt! (Un elev trebuia să “spună” un cuvânt sau o propoziție folosind limbajul semnelor, colegii săi urmând să se întrebuințeze pentru a-și da seama care este acest cuvânt)

prof. Borșa Mihai

30 octombrie 2018

La ora de limba română (prof. Blanca Modoranu), elevii clasei a XI-a E au dat tot ce au avut mai bun pentru a realiza un studiu de caz strașnic „Formarea conștiinței istorice”. Chiar dacă subiectul a fost destul de anost, au reușit să „coloreze” orele (au fost 2) într-un mod plăcut.

30 octombrie 2018

Lucrare practică la biologie “Evidenţierea procesului de fotosinteză”, clasa a X-a A – prof. Loredana Domunti

22 octombrie 2018

Simbolurile basmului “Povestea lui Harap Alb” au fost explorate și de elevii clasei a X-a A, care și-au dovedit și talentul artistic în ilustrarea acestora.

18 octombrie 2018

prof. Carmen Antohe

Clasa a VI-a – lucrare practică “Observaţii microscopice asupra ţesuturilor vegetale şi animale pe preparate fixe”, prof. Loredana Domunti.

 

  

  

  

Clasa a V-a
Ora de franceză – “Les couleurs”

2 octombrie 2018

AWSOM Powered