Ore de curs interactive

Sociologia e mult mai plăcută atunci când e învățată prin proiecte! Instituțiile statului au fost prezentate de elevii clasei a XI-a E, prof. Tania Apostu, într-un mod cât mai creativ.

14 martie 2019

   

  

 

 

Romanul “Baltagul” de M. Sadoveanu prezentat într-un mod original de elevii clasei a IX-a C

12 martie – prof. Carmen Antohe

  

 

     

Elevii clasei a X-a C au făcut/pregătit/prezentat procesul literar al lui Ion Pop al Glanetașului. Procesul literar este o defragmentare și o reconstrucție a personajelor care are darul/harul de a fixa nume/relații/situații, dar și (mai ales) de a crea o frumoasă și puternică amintire din anii de liceu. Clasa a X-a C – o clasă inimoasă/pofticioasă (de creație și cultură) /dezinvoltă /acuzatoare /liniștitoare /împăciuitoare /cu argumente în buzunar.

7 martie 2019 – prof. Blanca Modoranu

Proces literar – “Ion”, Liviu Rebreanu – clasa a X-a A – verdict: Ion Pop al Glanetașului – NEVINOVAT!

11 martie 2019 – prof. Carmen Antohe

   

 

Elevii clasei a X-a A au primit provocarea de a crea un poem în limba franceză plecând de la un titlu și de la câteva verbe la infinitiv, pe care trebuiau sa le folosească la acest mod. Şi-au demonstrat talentul prin poeme reușite și diferite. Felicitări! Doamna dirigintă sigur e mândră de voi!

ianuarie 2019

prof. Adina Rugină

   

      

Poezia avangardistă a clasei a XII-a A – “spre maturitatea fericită cu viteză”

ianuarie 2019

prof. Carmen Antohe


Nuvela psihologică devine mai atractivă dacă ne lăsăm atrași în relația dintre Ghiță și Lică, cât mai creativ cu putință – aplicație a teoriei inteligențelor multiple la clasa a X-a A

ianuarie 2019

prof. Carmen Antohe

 

 

  

  

Evaluare prin proiect: clasa a IX-a A, tema “Les fêtes en France” (Sărbătorile în Franța), Prof. Adina Rugină. Felicitări elevilor, care au realizat şi prezentat proiecte minunate!

ianuarie 2018

Dacă tot suntem la tema jocului la limba română, era timpul să punem în practică și ceva…joacă. Elevii clasei a IX-a A au demonstrat că pot transmite un mesaj fără a apela la un cod lingvistic și că, uneori, mai plină de semnificații poate fi o astfel de comunicare. Cine ar mai putea mima cuvinte ca paladiu, comunism, turbină, cromozom și să se facă și înțeles de colegii din echipa sa?

prof. Blanca Modoranu

31 octombrie 2018

Limbajul semnelor din perspectiva acțională, adică transpunerea conținutului unui text în viața reală, cu utilitate concretă. Clasa a XI D, ora de franceză – succes garantat, poate și din nevoia de înțelegere și acceptare a celuilalt! (Un elev trebuia să “spună” un cuvânt sau o propoziție folosind limbajul semnelor, colegii săi urmând să se întrebuințeze pentru a-și da seama care este acest cuvânt)

prof. Borșa Mihai

30 octombrie 2018

La ora de limba română (prof. Blanca Modoranu), elevii clasei a XI-a E au dat tot ce au avut mai bun pentru a realiza un studiu de caz strașnic „Formarea conștiinței istorice”. Chiar dacă subiectul a fost destul de anost, au reușit să „coloreze” orele (au fost 2) într-un mod plăcut.

30 octombrie 2018

Lucrare practică la biologie “Evidenţierea procesului de fotosinteză”, clasa a X-a A – prof. Loredana Domunti

22 octombrie 2018

Simbolurile basmului “Povestea lui Harap Alb” au fost explorate și de elevii clasei a X-a A, care și-au dovedit și talentul artistic în ilustrarea acestora.

18 octombrie 2018

prof. Carmen Antohe

Clasa a VI-a – lucrare practică “Observaţii microscopice asupra ţesuturilor vegetale şi animale pe preparate fixe”, prof. Loredana Domunti.

 

  

  

  

Clasa a V-a
Ora de franceză – “Les couleurs”

2 octombrie 2018

AWSOM Powered