Anunțuri 19-20

ÎN PERIOADA 14.10 – 24.10.2019, ÎNTRE ORELE 1400 – 1600, SE VA DESFĂŞURA ÎN SALA DIN INCINTA COLEGIULUI, FAZA PE ŞCOALĂ A CAMPIONATULUI DE BASCHET DIN CADRUL OLIMPIADEI NAŢIONALE A SPORTULUI ŞCOLAR 2019, FETE ŞI BĂIEŢI

ÎNSCRIERI PÂNĂ VINERI 11.10.2019 – TRAGEREA LA SORȚI VA AVEA LOC VINERI 11.10 – ORA 10.50 ÎN SALA DE SPORT

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

ÎN PERIOADA 30.09 – 11.10.2019, ÎNTRE ORELE 1400 – 1600, SE VA DESFĂȘURA ÎN SALA DIN INCINTA COLEGIULUI FAZA PE ȘCOALĂ A CAMPIONATULUI DE FOTBAL DIN CADRUL OLIMPIADEI NAȚIONALE A SPORTULUI ȘCOLAR 2019 BĂIEȚI

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

SÂMBĂTĂ, 5 OCTOMBRIE 2019, ORA 1000, SE VA DESFĂȘURA, ÎN PARCUL “MĂGURA”, FAZA PE ȘCOALĂ A CAMPIONATULUI DE CROS DIN CADRUL OLIMPIADEI NAȚIONALE A SPORTULUI ȘCOLAR 2020, FETE ȘI BĂIEȚI, GIMNAZIU ȘI LICEU

CATEDRA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

Bugetare participativa la școală 
 
Elevii participanți la cursul de teatru – 25, 27, 28 septembrie 2019
Elevii participanți la cursul de arta fotografica – 4, 5, 6 octombrie 2019
Elevii participanți la cursul de antreprenoriat, educație financiara, public speaking – 7-11 octombrie/14-18 octombrie 2019 / 12 octombrie 2019 (PS)
 
Anunț post contabil
Bibliografia urmează a fi transmisă de ISJ, în termen rezonabil!
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
 
 
ANUNȚ
Etapa judeţeană la cros din cadrul Olimpiadei Gimnaziilor şi Olimpiadei Naţionale a Sportului Şcolar, se va desfăşura în oraşul Târgu Ocna, în data de 13 aprilie 2019. Anexez regulamentul competiţiei. Pentru mai multe relaţii contactaţi profesorul organizator: BOTEZATU ION tel. 0723299923.
         Sâmbătă, 13 aprilie 2019 se vor desfășura fazele județene la cros din cadrul Olimpiadei Gimnaziilor și a Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar.
         În afara clasamentului la individual (feminin/masculin), care desemnează participanții la fazele finale, în acest an – doar la nivel județean vor fi două elemente de noutate:
         – clasament pe echipe, atât pentru O.G. cât și pentru O.N.S.S.. Echipele vor fi desemnate de către cadrele didactice însoțitoare înainte de startul curselor. Echipele clasate pe primele trei locuri vor fi premiate cu cupe și diplome;
         – clasamente vor fi făcute și pentru elevii ciclului primar (clasele 0 – IV); distanțele pentru ciclul primar vor fi de 500m pentru fete și 600m pentru băieți. Echipele clasate pe primele trei locuri vor fi premiate cu cupe și diplome Participarea elevilor ciclului primar va fi posibilă în condițiile reglementate pentru cei mai mari – tabele nominale, vize medicale, echipe desemnate înaintea cursei, documente de identitate.
         Programul curselor:
ora 1000 – primul start          fete ciclul primar
ora 1020 –                               băieți ciclul primar
ora 1040 –                               fete ciclul gimnazial
ora 1100 –                               băieți ciclul gimnazial
ora 1120 –                               fete ciclul liceal
ora 1140 –                               băieți ciclul liceal
ora 1215 –                      FESTIVITATEA DE PREMIERE
 

Concursul național de dramaturgie, scenaristică, publicistică teatrală și cinematografică ProScenium Ediția a IV-a

Facultatea de Teatru și Film organizează cea de-a patra ediție a concursului de dramaturgie, scenaristică, publicistică teatrală și cinematografică ProScenium. Destinat elevilor de liceu, concursul își propune, ca în fiecare an, să recompenseze tinerii talentați și pasionați de teatru și film. Cei interesați pot alege dintre cele patru secțiuni (dramaturgie; scenaristică; publicistică teatrală; publicistică cinematografică) sau pot concura la toate cele de care sunt interesați. Principala condiție este ca textele să fie originale și nepublicate anterior.

Pentru secțiunile de dramaturgie și scenaristică, participanții pot trimite o piesă sau un scenariu de maximum 30 de pagini, care să nu fi fost niciodată publicate sau jucate pe o scenă profesionistă, sau filmate și prezentate public. Pentru secțiunile de publicistică, concurenții vor trimite o cronică sau un eseu analitic, de 2.000-3.000 de cuvinte, despre un spectacol sau film vizionat. Juriul este format din specialiști în artele spectacolului și film.

Premiul I (pentru fiecare secțiune):

Voucher de cărți în valoare de 500 de lei;

Invitație de a participa în mod gratuit la Școala de vară Dramaturgia Cotidianului, ediția a XV-a, august 2019.

Premiul II (pentru fiecare secțiune):

Voucher de cărți în valoare de 350 de lei.

Participanților care obțin locul I la oricare dintre secțiuni li se poate considera promovată cu nota 10 proba de la examenul de admitere la specializarea Teatrologie (pentru cei care concurează la secțiunile dramaturgie / publicistică teatrală) sau Filmologie (pentru cei care concurează la secțiunile scenaristică / publicistică cinematografică) de la Facultatea de Teatru și Televiziune din Cluj.

Concursul „ProScenium” a fost inițiat din dorința de a încuraja tinerii cu aptitudini în domeniu să își valorifice talentul și să își exerseze spiritul critic, dar și pentru a-i promova pe aceștia, stimulându-i astfel să se implice și ulterior în viața teatrală și cinematografică românească, iar parcursul câștigătorilor din ultimii ani confirmă deja acest lucru.

Până pe 5 mai 2019, doritorii pot expedia textele, în format PDF, însoțite de formularul de înscriere la concurs (completat olograf și scanat) pe adresa concurs@teatrologie.ro sau prin poștă, pe adresa Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Teatru și Televiziune, Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 4, sala 12, cu mențiunea „Pentru concursul ProScenium”. Rezultatele vor fi anunțate în 15 mai 2019.

Formularul de înscriere se poate descărca de pe site-ul teatrologie.ro, secțiunea Concurs.

Pentru mai multe informații: Lect.dr. Daniel Iftene, email: daniel.iftene@ubbcluj.ro

Mulțumiri absolventei noastre, Teodora Roman!

Grupul EDUCATIVA vă invită la o nouă ediție a Târgului de Universități Internaționale RIUF după cum urmează:

• București – 23-24 martie (Sala Palatului), orele 10.00-17.00 (sâmbată) și 10.00-15.00 (duminică)
• Timișoara – 26 martie  (CRAFT – Centrul Regional de Afaceri), orele 10.00-16.00
• Iași – 28 martie (Palas Congress Hall), orele 10.00-16.00
• Brașov – 30 martie (Hotel Kronwell), orele 11.00-17.00
 

Târgul este adresat elevilor din clasele X – XII. Pentru participare, este necesar ca aceștia să se înscrie online, individual, pe www.riuf.ro la secțiunea „Înscrie-te acum” și să păstreze codul de acces primit prin E-mail. Menționăm că biletul de intrare pentru elevi și părinți este 5 RON, iar profesorii însoțitori au intrare gratuită.

Profesorii care participă la RIUF cu un grup de elevi sunt rugați să se înscrie completând formularul de pe www.riuf.ro , la secțiunea „Ești profesor? ” sau să trimită un e-mail la adresa georgiana.bejanaru@educativa.ro . În calitate de însoțitori ai unui grup de minim 10 elevi, aceștia vor primi un certificat de apreciere din partea organizatorilor. De asemenea, vom pregăti și un certificat de apreciere special realizat pentru liceu și adeverințe de participare pentru elevi (*adeverințele elevilor se eliberează la cerere, ulterior evenimentului, în format electronic).

La RIUF-ul de primăvară veți descoperi:

• Peste 100 universități din 18 țări
• Participanții vor putea afla informații despre peste 7000 de programe de licență și masterat din 20 de domenii precum business, economie, IT&Computer Science, tourism management, arte, inginerie;
• Informații despre un fond de burse de peste 3.500.000 euro în UK și Olanda. Informații despre finanțări și împrumuturi pentru cei care vor să plece la studii de licență și masterat;
• Universități de top din lume printre care și University of Essex, Radboud University, University of Bristol, Rotterdam Business School, Eindhoven University of Technology;
• Cele mai căutate universități din România
• Conferințele RIUF YouForum (București, Timișoara, Iași) – sesiuni de discuții interactive și ateliere practice pentru elevi și profesori
Important pentru profesorii care vor participa cu grupuri de elevi la RIUF Bucuresti: Ediția aceasta aveți ocazia să participați cu elevii dumneavoastră și la evenimentul Open Doors The Entrepreneurship Academy. Participarea se face pe bază de înscriere. Mai multe detalii aici .

Vă rugăm să transmiteți invitația și către colegii dumneavoastră dar și către elevi.

Accesand link-urile de mai jos puteti descărca invitația cu detalii specifice fiecărui oraș:

·        Invitație RIUF București – 23-24 martie (Sala Palatului)

·        Invitație RIUF Timișoara – 26 martie  (CRAFT – Centrul Regional de Afaceri)

·        Invitație RIUF Iași – 28 martie (Palas Congress Hall)

·        Invitație RIUF Brașov – 30 martie (Hotel Kronwell)

Pentru informații suplimentare vă rugăm să vizitați site-ul  www.riuf.ro , să ne contactați la adresa de e-mail georgiana.bejanaru@educativa.ro sau la numărul de telefon 0753055535.

Vă așteptăm cu drag la RIUF!

Inspectoratul Școlar Județean, Brăila, Liceul „Anghel Saligny”, Structura: Școala Gimnazială „C. Sandu-Aldea”, Asociația Culturală „Ars Poetica”, Muzeul Brăilei „Carol I”, Teatrul „Maria Filotti”, Liceul de Arte „Hariclea Darclee”, Liceul Pedagogic „D. P. Perpessicius”, Universitatea „Dunărea de Jos”- Facultatea de Litere, Galați, Direcția Județeană pentru Cultură și Patrimoniu Național Mureș, alături de alte instituții partenere din țară și din străinătate,  vă invită să participați la a VIII-a ediție a FESTIVALULUI  DE CREAȚIE ȘI INTERPRETARE ANA BLANDIANAcu tematica – Umbre de cuvinte, inclus în CAEN, 2019, Anexa 8, Domeniul Cultural-artistic; Literatură, poziția 65.

|FAB / https://festival-anablandiana.ro/

Regulament concurs MA SAISON PRÉFÉRÉE 

  

Săptămâna Educației Globale – program
Săptămâna Educației Globale – afiș
Projet “C’est ma ville” – Saison France-Roumanie 2018-2019
Burse HMC elevi clasa a X-a Marea Britanie
Corigențe – perioada de susținere 2018-2019
 


Luni, 22 X 2018, ora 14 la sala multimedia va începe cursul de limbă germană pentru elevii de la clasele: a V-a, a VI-a, a IX-a și a X-a. Cei care s-au înscris sunt așteptați cu drag! Elevii de la clasele a XI-a și a XII-a vor fi anunțați pentru săptămâna următoare.

L’image contient peut-être : 1 personne

Candidații pentru funcțiile de conducere ale Consiliului elevilor CN CN 2018
Președinte:
– Mirica Dragoș, cls X A
– Cazacu Mihaela Diana, cls X B
– Mocanu Gabriela, cls XI C
-Negoiță Elena Rigmalia, cls XI A
Vicepreședinte:
– Asăoanu Vlad Gabriel, cls X A
– Triandafil Lorena Maria, cls IX A
– Crăciun Roxana, cls X C
Secretar
– Fulga Leonard – cls IX D
 
Luni, 8.10.2018, începe campania de promovare a candidaților, în intervalul orar 10.50-11.10. Candidații își vor tine discursurile în fața elevilor, la sala de sport.
Pe data de 11.10. 2018 au loc alegerile.

Informații referitoare la programul “Bani de liceu”, anul școlar 2018-2019
https://www.edu.ro/bani-de-liceu

MARȚI , 25.09.2018, DE LA ORA 14 , ÎN SALA MULTIMEDIA , are loc meciul demonstrativ din cadrul Clubului de dezbateri academice și este adresat elevilor din colegiu ce vor sa-și exercite capacitatea de a vorbi unui public sau să scape de frica de a vorbi în public și nu numai.

Oricine dorește sa vină este bine-venit .


Anunț “Țara lui Andrei”

Aleargă pentru educație! Susține “Științescu”!

În 2018, la cea de-a cincea ediție a competiției, organizațiile non-profit și grupurile de inițiativă din comunitate înscriu la Semimarathon proiecte pentru Educație. Ele vor să reaprindă pasiunea pentru știință și tehnologie. Pentru că ȘTIINȚA + TEHNOLOGIE = VIITOR.
Prin participare ta la Semimarathon susții finanțarea acestor proiecte care își propun o abordare inovativă în predarea științelor exacte și dezvoltarea abilităților practice ale elevilor.

AWSOM Powered